4.11.11

OH LELAKI...HOT HOT HOT!!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...



Dihening subuh yang sunyi dan sejuk....maka akan ternukillah 1 coretan yang bagi aku sangat menyedihkan dan tak tahu nak kata apa lagi....

Mungkin anda boleh tengok sendiri video mengenai tajuk entry aku di atas tu..

KLIK ====> VIDEO


Video ini dah lama, tapi aku baru tengok hari ini dan bila tengok...Nauzubuillah...Aku berdoa agar mereka dapat petunjuk untuk kembali ke jalan Allah suatu hari nanti sebelum mereka pergi untuk menghadap Allah kembali. Namun inilah salah satu tanda2 kiamat yang telah berlaku didepan mata kita sendiri tentang lelaki yang menyamai wanita & begitu juga wanita sebaliknya.


Pendapat aku dari video ni...bukan lepas tengok nak mengutuk orang lain pula..tapi jadi peringatan kepada kepada diri aku sendiri serta pembaca agar bersiap sedia untuk bekalan pada hari yang mendatang kerana SYURGA yang menanti sangatlah indah mengalahkan dunia.

*Gambar haya sekadar hiasan semata-mata.

3 comments:

  1. aduhhhh..mcm btul2 prempuan sudah......

    ReplyDelete
  2. itulah...mcm real perempuan dah....cuma kedapatan pada suaranya

    ReplyDelete