22.5.12

BERILAH AKU PELUANG

Bismillahirrahmanirrahim..


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Alhamdulillah syukur kepada Allah kerana dengan izin-Nya dapat aku terus hidup dan berceloteh kat blog yang tak seberapa ini.

Namun aku tetap meneruskan untuk dalam dunia blog ini...semoga mendatangkan kebaikan kepada yang sudi untuk lawat-lawat dan terutama kepada yang dah follow. apa aku membebel ni.. ready untuk cerita pula...



Kisah mengenai hidupku dan keluarga... Aku adalah seorang ibu yang mempunyai seorang suami memanglah seorang jak takkan ada suami sampai dua, lainlah kalau suami ada 2-4 isteri  dan seorang anak lelaki dan anak perempuan. Hidup aku dan keluarga sangat best sebab harta aku ni banyak sebab suami yang kaya. Jadi hidup penuh dengan keseronokkan sebab boleh clubbing, shopping dan banyak lagi.


Nak dijadikan cerita, satu hari time aku kat rumah dan anak aku yang perempuan ni baliklah dalam keadaan mabuk sikit. Anak aku cakaplah padahal memang mabuk habis. Tiba-tiba..... rumah yang aku tinggal bergegar dan aku terjatuh lantas tidak sedarkan diri....

Bila aku buka mata, aku sudah berada di hospital. Aku pun tak tahu kenapa aku berada di sini ni. Bila tanya doktor rupanya rumah tempat aku dan keluarga tinggal telah runtuh akibat terkena tanah runtuh. Untung aku masih hidup lagi sebab dapat clubbing. (dah dekat hospital pun nak fikir pasal clubbing) Kemudian aku pun tanya doktor di mana suami dan anak-anakku.

Doktor pun jawab dan memberitahu bahawa....Nantilah sambung cerita ni lagi..dah panjang pula...kalau baca habis terima kasih....esok baru sambung balik cerita ni(kalau diizinkan).... ^_^

*kredit utk google images pasal gambar

4 comments:

  1. toink2..ada sambungan plak, mcm drama ~~~ khusyuk sdh baca td :) waiting 4 da next entry..

    ReplyDelete
  2. makseh tsurayya....sabar menanti untuk sambungan cerita ini...

    ReplyDelete
  3. @emma...crta dlm yg bleh wat teladan

    ReplyDelete