13.11.12

JOM layan UAI di OASIS 106

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Aku pun tak taw kenapa tak nak tido lagi mata ni padahal kepala dah pening2. Bila online Fb ada pula post gitaw pasal rancangan ustaz Azhar. Sapa yang tak kenal dgn UAI? asal dia bagi ceramah conform ramai yang datang tak kira peringkat umur..mat2 rempit pun pegi dtang skali tengok ceramah UAI.

Setelah lama aku sendiri tunggu UAI masuk tv untuk smpaikan ilmu, Alhamdulillah dah ada juga rancangan tu di astro Oasis.


 sama2 layan.. bagi yang boleh solat tu p solat jemaah dlu..boleh tengok ulangan. semoga semua mendapat ilmu yang disampaikan.

credit to UAI FB

2 comments: